Klachtenprocedure


Bij Beautystudio Bloemsma doen we ons uiterste best om iedere behandeling met zorg, aandacht en professionaliteit uit te voeren. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent.

We vinden het belangrijk dat je dit met ons deelt, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

 

Hoe dien je een klacht in?

  • Stuur een e-mail naar ilsebloemsma@hotmail.com met een duidelijke omschrijving van je klacht.
  • Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing.


Komen we er samen niet uit?

Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de geschillencommissie. Wij zitten aangesloten bij Zorg voor zzp. Zie bijgevoegd certificaat.


Wij nemen iedere melding serieus en gebruiken feedback om onze kwaliteit continu te verbeteren.

Certicaat Lidmaatschap Zorg Voor Zzp Pdf
PDF – 162,3 KB 4 downloads